محمد متينمحمد متين، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
محمد مبینمحمد مبین، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

رد پای زندگی پسرم

سرماخوردگی

1392/9/3 15:20
نویسنده : مامانی
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسرکم از روز 92/8/23 تب کردی تعجباز قبل کمی علایم سرماخوردگی داشتی که به سرعت پیش دکترت بردیم اما چند روز بعد تازه تب کردیگریهگریه و چند روزی هم ادامه داشت کلی نگرانت شدم استرساسترس و البته دسپاچه اخه من اصلا تجربه نداشتم اوهمرتب وضعیت شما را با خاله  و زندایی مرضی(هردو پرستار هستن ) چک کردم و ازشون راهنمایی گرفتم  روز جمعه هم بردیم کلینیک تخصصی کودک نونهال که به تشخیص پزشک آنتی بیوتیک تجویز شد خیلی ناراحت شدم ناراحتناراحتخاله هم خیلی موافق آنتی بیوتیک نبود اما چه می کرد  ..... شبها بی قرار بودی و کم خواب شده بودی بماند ساعتی که شمامیخوابیدی بازهم بیدار بودم و دمای بدنت را کنترل میکردم

یه شب هم به اصرار عزیر رفیتیم خونه آنها نگران بودن نکنه ما خوابمون ببره و شما تب بکنی بمیرم من هر وقت بیدار شدم دیدم عزیز جون بیداره داره دمای بدن شما را چک میکنه  ممنون عزیز جون قلبقلبدایی رضا و زندایی هم با اینکه خود دایی حالش خوب نبود دو روز سر کار نرفته بود اما مرتب تماس داشتن و توصیه ها لازم  را میکردن ممنون مهربون ها ماچماچ

اما خدا را شکر که روزهای بیماری گذشت و شما با داروها خداحافظیلبخند کردی اما به امید دیدار نهچشمک

سرما خوردگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)